Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΗΜΕΛΛΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ

http://60gr.files.wordpress.com/2012/04/581949_10150773156783630_802773629_9503427_1848725003_n.jpg

Ονομάζομαι Αγγελική Ήμελλου του Ηλία και της Καλλιόπης, το γένος Ελευθερίου και γεννήθηκα στις 11 Μαίου του έτους 1975 στην Αθήνα. Κατάγομαι από τη Νάξο. Ο πατέρας μου είναι από το Φιλώτι και η μητέρα μου από την Απείρανθο. Η Νάξος είναι το δέντρο της ψυχής μου, και οι Κυκλάδες οι ρίζες του. Σπούδασα Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, από όπου και αποφοίτησα το έτος 2006 και έκτοτε, ασκώ το δικηγορικό επάγγελμα.


Οι εξαθλιωμένες μνημονιακές συνθήκες που μαστίζουν την πατρίδα μου και τους έλληνες συμπολίτες μου, τις οποίες προσωπικά βιώνω, αφενός μέσα από την πρωτοφανή ύφεση που έχει υποστεί το επάγγελμά μου, και αφετέρου, μέσα από την πρωτοφανή οικονομική εξαθλίωση που έχουν υποστεί η πατρίδα μου και οι συμπατριώτες μου, λόγω, μεταξύ άλλων, της νομικής μου συνδρομής στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά τους, με οδήγησαν στην αγανάκτησή μου για το υπάρχον πολιτικό σκηνικό του τόπου μου, που προασπίζεται αποκλειστικά και μόνο τα ξένα- ανθελληνικά συμφέροντα, αδιαφορώντας παντελώς για τις καταστροφικές συνέπειες που αυτά επιφέρουν στην πατρίδα μου και στη ζωή των ελλήνων συμπολιτών μου, και στην απόφασή μου να κατέβω ενεργά για πρώτη φορά στην πολιτική, ως Υποψήφια Βουλευτής στο Νομό Κυκλάδων, με τους Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου.

Ο Πάνος Καμμένος, απεδείχθη ο μόνος σύγχρονος έλληνας πολιτικός, που μίλησε στην ψυχή των ελλήνων, με καθαρότητα λόγου, με σταθερή και συνεπή αντιμνημονιακή πορεία, χωρίς πολιτικές κωλοτούμπες, προασπίστηκε αποκλειστικά και μόνο τα ελληνικά συμφέροντα της πατρίδας μας, ακόμα και θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή του και τη ζωή της οικογενείας του με τα όσα απεκάλυψε στον ελληνικό λαό για εκείνους, που συνέβαλαν, μέσα από την παράταξή τους, στην οικονομική μας εξαθλίωση και στο ξεπούλημα της πατρίδας μας.


Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, με συνιδρυτή και Πρόεδρο μας, τον Παναγιώτη Καμμένο, είμαστε ένα κίνημα που γεννήθηκε μέσα από τη διαδικτυακή πρωτοβουλία χιλιάδων πολιτών, από όλους τους πολιτικούς χώρους, όλες τις κοινωνικές τάξεις, και όλες τις ηλικίες, οι οποίοι συνυπογράψαμε και δεσμευθήκαμε, μεταξύ άλλων, με την ιδρυτική μας διακήρυξη, να μην επιτρέψουμε να εκχωρηθεί η εθνική μας κυριαρχία και να ξεπουληθεί η πατρίδα μας, να μην αναγνωρίσουμε κανένα μνημόνιο και κανένα στηριζόμενο σε αυτό επαχθές, παράνομο και τοκογλυφικό χρέος, να εκδιώξουμε το ΔΝΤ, την ΤΡΟΪΚΑ και τους εντολοδόχους τους από το πολιτικό σκηνικό της χώρας μας, να άρουμε τη βουλευτική ασυλία, να αποδόσουμε τις απαραίτητες ποινικές και αστικές ευθύνες στους υπευθύνους και να δημεύσουμε την περιουσία εκείνων που συνέδραμαν άμεσα ή έμμεσα στην «άνευ όρων και αμετάκλητη» παράδοση της εθνικής μας κυριαρχίας, να μην επιτρέψουμε στις δυνάμεις κατοχής και στους τοκογλύφους τραπεζίτες να δημεύσουν την περιουσία των Ελλήνων συμπατριωτών μας και να οικοδομήσουμε τη νέα μας Ελλάδα, με γνώμονα αποκλειστικά και μόνο τα ελληνικά συμφέροντα της πατρίδας μας, ώστε να παραμείνουν οι Έλληνες Ανεξάρτητοι και η Ελλάδα μας χώρα Ανεξάρτητη και Ελληνική.


Ζητώ τη στήριξή σας για να προσφέρω την ψυχή μου ολόκληρη ώστε να αποδεσμευθεί η Ελλάδα μας και οι Κυκλάδες μας από την άνευ όρων και ανεπιφύλακτη παράδοσή της στα ξένα και εγχώρια ανθελληνικά μνημονιακά συμφέροντα και να προαχθεί η ελληνικών συμφερόντων νησιωτική πολιτική που τόσο ανάγκη έχει ο τουρισμός και τα νησιά μας.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΩΤΗΡΕΣ,
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!


ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ,
ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!


ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!


ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ


Αγγελική Ήμελλου
Υποψήφια Βουλευτής Κυκλάδων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου