Νά γιατί ο μόνος αντίπαλος τής συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-Σαμαρά είμαστε οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Έχουν συμφωνήσει και υπογράψει τήν επόμενη μέρα και νομίζουν ότι δουλεύουν τόν Ελληνικό λαό.
ΓΕΛΙΟΥΝΤΑΙ
Όσο και να μας αποκλείουν απο τα ΜΜΕ μπορούμε να διαδώσουμε τήν ΑΛΗΘΕΙΑ
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
Η αναφορά ΣΟΚ του ΔΝΤ που καταργεί την Δημοκρατία
Να γιατί μιλούσαν για συγκυβέρνηση και μετά έτρεχαν να τα μπαλώσουν..
Θυμηθείτε τι γράφαμε ΕΔΩ δυο μέρες μετά την υπογραφή του μηνμονίου ΙΙ
Ο κ. Θάνος Κατσάμπας ήταν μέχρι τον Φεβ.201 Βοηθός-Διευθυντή στο Τμήμα Δημοσιονομικών Υποθέσεων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου
2ομνημόνιοΜαρ2012ΠΗΓΗ:exomatiakaivlepo.blogspot.comΈχουν συμφωνήσει και υπογράψει τήν επόμενη μέρα και νομίζουν ότι δουλεύουν τόν Ελληνικό λαό.
ΓΕΛΙΟΥΝΤΑΙ
Όσο και να μας αποκλείουν απο τα ΜΜΕ μπορούμε να διαδώσουμε τήν ΑΛΗΘΕΙΑ
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
ΕΊΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ
Εντολή μνημονίου η συγκυβέρνηση...
Η αναφορά ΣΟΚ του ΔΝΤ που καταργεί την Δημοκρατία
Να γιατί μιλούσαν για συγκυβέρνηση και μετά έτρεχαν να τα μπαλώσουν..
Θυμηθείτε τι γράφαμε ΕΔΩ δυο μέρες μετά την υπογραφή του μηνμονίου ΙΙ
Διαβάστε τι γράφει η 2η σελίδα του "Request for Extended Arrangement
Under the Extended Fund Facility" που είναι το επικαλυπτικό του
μνημονίου και της δανειακής που ετοιμάστηκε στις 9 Μαρ.2012
Δείτε τι περιλαμβάνεται στην αναφορά του ΔΝΤ (Request for
Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility) με το νέο
μνημόνιο ΙΙ, που ψηφίστηκε από τους νενέκους στην βουλή.
Το ΔΝΤ τα γράφει όχι το Economist ή η Wall Street Journal..
Δείτε τι γράφει για τις εκλογές και την συνεργασία ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ...
Σελίδα 2 του "Request for Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility"
Risks. The program remains subject to notable implementation risks. In general, Greece has little if any margin to absorb adverse shocks or program slippages. In the event that policy implementation takes longer or falls short, the economy takes longer to respond to labor market and supply-side reforms, or fiscal multipliers are higher (reducing the growth path), a deeper recession and a much higher debt trajectory would be the likely result. Political risks linked to the electoral calendar create additional uncertainty about policy implementation (and staff has sought political assurances to ensure continuity in policy implementation; see paragraph 50). The
materialization of these risks would most likely require additional debt relief by the official sector and, short of that, lead to a sovereign default. In the absence of continued official support and access to ECB refinancing operations, a disorderly euro exit would be unavoidable, heightening risks to the Fund (see the Supplement to the Staff Report: “Greece—Assessment of the Risks to the Fund and the Fund’s Liquidity Position”). Program design—in particular the even phasing of support and tight monitoring framework—helps to reduce these risks. The euro area member states’ commitment to provide long-term support to Greece on adequate terms is also a key consideration for staff’s recommendation to approve the proposed arrangement.
Οι πολιτικοί κίνδυνοι που συνδέονται με την ημερομηνία εκλογών, δημιουργούν επιπρόσθετη αβεβαιότητα σχετικά με την υλοποίηση της πολιτικής (και το επιτελείο έχει αναζητήσει πολιτικές διαβεβαιώσεις, προς επιβεβαίωση της συνέχειας στην υλοποίηση του προγράμματος, δες παράγραφο 50) Η πραγματοποίηση αυτών των κινδύνων κατά πάσα πιθανότητα θα απαιτούσε επιπρόσθετη βοήθεια του κρατικού φορέα (ελάφρυνση του χρέους), έλλειψη του οποίου, θα οδηγούσε σε χρεοκοπία. Με την απουσία της συνεχόμενης επίσημης υποστήριξης και πρόσβασης στην αναχρηματοδότηση του ΕΚΤ, μια ασύντακτη έξοδος από το ευρώ θα ήταν αναπόφευκτη...
Σελίδα 37 της αναφοράς του ΔΝΤ για το νέο μνημόνιο (Request for Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility)
Το ΔΝΤ τα γράφει όχι το Economist ή η Wall Street Journal..
Δείτε τι γράφει για τις εκλογές και την συνεργασία ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ...
Σελίδα 2 του "Request for Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility"
Risks. The program remains subject to notable implementation risks. In general, Greece has little if any margin to absorb adverse shocks or program slippages. In the event that policy implementation takes longer or falls short, the economy takes longer to respond to labor market and supply-side reforms, or fiscal multipliers are higher (reducing the growth path), a deeper recession and a much higher debt trajectory would be the likely result. Political risks linked to the electoral calendar create additional uncertainty about policy implementation (and staff has sought political assurances to ensure continuity in policy implementation; see paragraph 50). The
materialization of these risks would most likely require additional debt relief by the official sector and, short of that, lead to a sovereign default. In the absence of continued official support and access to ECB refinancing operations, a disorderly euro exit would be unavoidable, heightening risks to the Fund (see the Supplement to the Staff Report: “Greece—Assessment of the Risks to the Fund and the Fund’s Liquidity Position”). Program design—in particular the even phasing of support and tight monitoring framework—helps to reduce these risks. The euro area member states’ commitment to provide long-term support to Greece on adequate terms is also a key consideration for staff’s recommendation to approve the proposed arrangement.
Οι πολιτικοί κίνδυνοι που συνδέονται με την ημερομηνία εκλογών, δημιουργούν επιπρόσθετη αβεβαιότητα σχετικά με την υλοποίηση της πολιτικής (και το επιτελείο έχει αναζητήσει πολιτικές διαβεβαιώσεις, προς επιβεβαίωση της συνέχειας στην υλοποίηση του προγράμματος, δες παράγραφο 50) Η πραγματοποίηση αυτών των κινδύνων κατά πάσα πιθανότητα θα απαιτούσε επιπρόσθετη βοήθεια του κρατικού φορέα (ελάφρυνση του χρέους), έλλειψη του οποίου, θα οδηγούσε σε χρεοκοπία. Με την απουσία της συνεχόμενης επίσημης υποστήριξης και πρόσβασης στην αναχρηματοδότηση του ΕΚΤ, μια ασύντακτη έξοδος από το ευρώ θα ήταν αναπόφευκτη...
Σελίδα 37 της αναφοράς του ΔΝΤ για το νέο μνημόνιο (Request for Extended Arrangement Under the Extended Fund Facility)
Πολιτικές διαβεβαιώσεις.
Οι συμφωνίες που
συνήφθηκαν με τις αρχές έχουν λάβει ευρεία
πολιτική υποστήριξη μέσα από μια μεγάλη
πλειοψηφία στο Κοινοβούλιο, για ένα
πλαίσιο νόμου που καλύπτει τις λεπτομέρειες
του ΜΟΧΠ (ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ).
Επιπλέον, οι σημερινοί
ηγέτες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ έχουν
δεσμευθεί δημοσίως σχετικά με τους
στόχους του προγράμματος και τα βασικά
μέτρα πολιτικής για λογαριασμό των
κομμάτων τους, τώρα σε όλη την προεκλογική
περίοδο και πέρα από αυτήν. Αυτά τα δύο
μέλη του σημερινού συνασπισμού, που βρίσκονται αντίστοιχα στα αριστερά και δεξιά του
πολιτικού φάσματος, είναι επίσης ιστορικά
τα δύο πλέον εξέχοντα ελληνικά πολιτικά
κόμματα.
Η Νέα Δημοκρατία
σήμερα προηγείται στις δημοσκοπήσεις.
Σε κάθε περίσταση, με δεδομένο το σημερινό
πολιτικό κατακερματισμό, το ένα ή τα
δύο αυτά κόμματα είναι πιθανό να εμπλακούν
σε έναν συνασπισμό μετά τις εκλογές.
Δήλωση
Θάνου Κατσάμπα, Αναπληρωτή Εκτελεστικού
Διευθυντή για την Ελλάδα, 15, Μάρ, 2012
Η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα ιστορικό σταυροδρόμι. Η κρίση είναι οικονομική και κοινωνική, αλλά η κυβέρνηση συνασπισμού με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Λουκά Παπαδήμου, πρώην διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδα και πρώην Αντιπρόεδρος της ΕΚΤ, έχει καταφέρει να σταθεροποιήσει το πολιτικό τοπίο και να εξασφαλίσει την υποστήριξη των δύο μεγαλύτερων πολιτικών κομμάτων, του Σοσιαλιστικού Κόμματος με επικεφαλή τον κ. Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), και του Συντηρητικού Κόμματος με επικεφαλή τον κ. Σαμαρά (Νέα Δημοκρατία). Ακόμη και εάν διεξαχθούν εκλογές στο εγγύς μέλλον (η ακριβής ημερομηνία είναι ακόμα αβέβαιη), ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Σαμαράς έδωσαν διαβεβαιώσεις ότι όποιος διαδεχθεί τον κ. Παπαδήμο θα συνεχίσει τις πολιτικές που συμφωνήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής στήριξης.
Η Ελλάδα βρίσκεται σε ένα ιστορικό σταυροδρόμι. Η κρίση είναι οικονομική και κοινωνική, αλλά η κυβέρνηση συνασπισμού με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Λουκά Παπαδήμου, πρώην διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδα και πρώην Αντιπρόεδρος της ΕΚΤ, έχει καταφέρει να σταθεροποιήσει το πολιτικό τοπίο και να εξασφαλίσει την υποστήριξη των δύο μεγαλύτερων πολιτικών κομμάτων, του Σοσιαλιστικού Κόμματος με επικεφαλή τον κ. Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), και του Συντηρητικού Κόμματος με επικεφαλή τον κ. Σαμαρά (Νέα Δημοκρατία). Ακόμη και εάν διεξαχθούν εκλογές στο εγγύς μέλλον (η ακριβής ημερομηνία είναι ακόμα αβέβαιη), ο κ. Παπανδρέου και ο κ. Σαμαράς έδωσαν διαβεβαιώσεις ότι όποιος διαδεχθεί τον κ. Παπαδήμο θα συνεχίσει τις πολιτικές που συμφωνήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος οικονομικής στήριξης.
Υ.Γ
Ο κ. Θάνος Κατσάμπας ήταν μέχρι τον Φεβ.201 Βοηθός-Διευθυντή στο Τμήμα Δημοσιονομικών Υποθέσεων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου
και σήμερα είναι ο εκπρόσωπος της Ελλάδος στο ΔΝΤ.
Διαβάστε την αναφορά του ΔΝΤ που περιέχει το νέο Μνημόνιο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου